april 8, 2022 | 4 min

Dries over zijn ontwikkeling bij Nederlandse Loterij

Dries Poels
Head of Marketing

In maart heb ik het Executive Programme ‘Executing Strategy for Result’ gevolgd aan de London Business School. Zes dagen intensief en interactief leren met deelnemers van over de hele wereld: van Saudi-Arabië tot Canada, van Kenia tot Frankrijk. In een mix van colleges, case-studies, gastsprekers en experimenten worden alle aspecten van corporate strategy belicht: Hoe formuleer je een strategie begrijpelijk? Hoe zorg je ervoor dat schaarse resources op de juiste prioriteiten worden gericht? En hoe laat je een strategie landen in de organisatie, zodat collega’s hem begrijpen en omarmen? Gaaf om dit dan ook gelijk te kunnen toepassen binnen onze organisatie samen met de andere verantwoordelijke collega’s binnen Nederlandse Loterij.

“"Je staat aan het roer van je eigen ontwikkeling"”

Dries Poels
Head of Marketing

 

Staar je niet blind

Ik adviseer mijn team altijd: staar je niet alleen blind op vakinhoudelijke ontwikkeling. Ik heb minstens net zoveel geleerd op trainingen waarin ik mezelf beter heb leren kennen: Wat drijft mij? Waarom doe ik de dingen zoals ik ze doe? Welk type mensen heb ik een natuurlijke klik mee en welke ontwijk ik liever, en waarom? En wat kan ik daarvan leren?

Binnen Nederlandse Loterij heeft elke medewerker de beschikking over een ruim en eigen, jaarlijks opleidingsbudget. Nederlandse Loterij is naar mijn ervaring uniek daarin, zowel qua budget als qua vrijheid van invulling. Jij staat aan het roer van je eigen ontwikkeling, gefaciliteerd door Nederlandse Loterij.

Verhalen

Teamspelers
aan het woord

Alle unieke talenten van onze collega’s komen samen in diverse teams. Zo werken we met elkaar aan een gelukkig, gezond en sportief Nederland. Ben jij benieuwd wie er in jouw team zit?

Lees onze verhalen
De Marketing, Sponsoring en CRM teamdag in beeld

De Marketing, Sponsoring en CRM teamdag in beeld

Leer ons nog beter kennen