Customer Service

Waardevol contact voor onze spelers en retailers

Dát is de missie van onze 75 Service-collega’s. Deze collega’s zijn het (eerste) aanspreekpunt voor spelers en retailers, lossen problemen op en dragen actief bij aan ons Responsible Gaming-beleid. Samen maken we klantcontact waardevol.

Bekijk alle customer service vacatures

Waarom we dit doen

Onze klanten staan centraal bij Nederlandse Loterij. Of het nu gaat om een speler die wil weten hoe een prijs wordt uitgekeerd, of een retailer met een terminalstoring: wij zijn er om te helpen. Daarnaast zijn we de stem van onze klanten binnen de organisatie. Door signalen en feedback te delen, zorgen we direct voor verbeteringen én helpen we mee aan de missie van Nederlandse Loterij. Zo blijven we van belangrijke waarde voor spelers, retailers en onze organisatie.

Met wie we dit samen doen

Service verlenen doen we samen. Onze afdeling bestaat uit 75 toptalenten verdeeld over drie teams: Retail Service, Loterijen en TOTO. Samen werken is hoe we samen winnen, ook als teams onderling. Wat ons verbindt? We zijn echte mensen-mensen. Communicatief sterk, enthousiast en altijd bereid elkaar te helpen.

Retail Service

down

Dit team ondersteunt verkooppunten door het hele land, van de supermarkt tot de sigarenzaak om de hoek. Samen met 12 collega’s zorgen zij voor directe ondersteuning bij alles wat met het retailkanaal te maken heeft.

Loterijen

down

Collega’s in dit team begeleiden spelers van onder andere Staatsloterij en Lucky Day. Van prijsuitbetalingen tot klantvragen: dit ervaren team kent de spelers en hun wensen door en door. Het mooiste moment? Goed nieuws brengen aan een speler die een mooie prijs heeft gewonnen.

TOTO

down

Bij TOTO staan we nooit stil. Deze afdeling is 24/7 bereikbaar voor sportweddenschappen en kansspelen op afstand. Het tempo ligt hoog: onze collega’s staan dag en nacht klaar om spelers te helpen.

 

“Service verlenen is niet iets wat je doet maar wie je bent.”

Ivy Overwijn, Kwalitieit, Coordinatie en Service

Hoe we dit doen

Voor ons betekent service: altijd klaarstaan voor de klant. Via telefoon, e-mail en social media luisteren we, denken we mee en bieden we oplossingen.

Wat ons kenmerkt? We gaan niet voor het snelle antwoord, maar voor het juiste antwoord. Elk contactmoment is een kans om te leren beter te worden. Zo herkennen we knelpunten, werken we samen met andere teams en zoeken we continu naar manieren om nog meer waarde toe te voegen.

Ook kunnen wij dankzij de inzet van slimme technologie repeterend werk wegnemen bij onze collega’s. Daardoor blijft er meer ruimte over voor wat echt belangrijk is: persoonlijk en waardevol klantcontact.

Een belangrijk onderdeel van ons werk is het uitvoeren van het beleid rondom Responsible Gaming. Bij het uitvoeren van dit beleid letten we actief op signalen die kunnen wijzen op risicovol speelgedrag. Tijdens gesprekken met spelers blijven we hier scherp op, zodat we tijdig kunnen handelen wanneer dat nodig is.

Verhalen

Teamspelers
aan het woord

Alle unieke talenten van onze collega’s komen samen in diverse teams. Zo werken we met elkaar aan een gelukkig, gezond en sportief Nederland.
Ben jij benieuwd wie er in jouw team zit?

Lees onze verhalen
Ontdek hoe Jesper zijn dag eruitziet als Applicatiebeheerder

Ontdek hoe Jesper zijn dag eruitziet als Applicatiebeheerder

Leer ons nog beter kennen